Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja za spletno trgovino NK Proteus Postojna

1. Splošno

Ti pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti uporabnikov in spletne trgovine NK Proteus Postojna (v nadaljevanju “trgovina”). Z uporabo spletne trgovine se strinjate s spodaj navedenimi pogoji. Trgovina si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani.

2. Uporabniki

Uporabnik spletne trgovine je lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki sprejme pogoje poslovanja in poda zahtevane podatke za izvedbo naročila. Ob registraciji ali ob nakupu brez registracije uporabnik zagotavlja, da so podatki točni in resnični.

3. Naročanje

Nakup v spletni trgovini je mogoč 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Naročilo se odda, ko uporabnik izbere izdelke, vnese potrebne podatke in zaključi postopek plačila. Uporabnik ob oddaji naročila prejme potrditev naročila na navedeni elektronski naslov.

4. Cene

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV, razen če ni drugače navedeno. Trgovina si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so navedene na potrditvi naročila.

5. Plačila

Trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju

6. Dostava

Dostava izdelkov na klubski naslov traje 4-10 delovnih dni. Dostava na domači naslov trenutno še ni možna

7. Pravica do odstopa od pogodbe

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa mora uporabnik trgovino pisno obvestiti na elektronski naslov ali po pošti. Uporabnik vrne blago na lastne stroške v originalni embalaži in nespremenjenem stanju.

Trgovina bo v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga uporabniku povrnila celotno kupnino, vključno s stroški pošiljanja (razen dodatnih stroškov, če je uporabnik izbral dražji način dostave).

8. Reklamacije in vračila

V primeru reklamacije zaradi napake na izdelku ali nepravilne dostave mora uporabnik trgovino obvestiti v roku 8 dni od prejema blaga. Trgovina bo napako preverila in v primeru upravičene reklamacije ponudila zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške vračila v primeru upravičene reklamacije krije trgovina.

9. Varovanje osebnih podatkov

Trgovina se zavezuje k varovanju osebnih podatkov uporabnikov v skladu z veljavno zakonodajo in svojim pravilnikom o zasebnosti. Z uporabo spletne trgovine se uporabnik strinja z obdelavo svojih osebnih podatkov, kot je navedeno v pravilniku o zasebnosti.

10. Omejitev odgovornosti

Trgovina si prizadeva zagotoviti točnost informacij, objavljenih na spletni strani, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v besedilu, cenah ali opisu izdelkov. Slike izdelkov so lahko simbolične. Trgovina ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi uporabniku nastala zaradi napačne uporabe spletne trgovine, tehničnih težav ali zamud pri dostavi, ki jih povzročijo tretje osebe.

11. Pritožbe in reševanje sporov

V primeru pritožb uporabnik trgovino kontaktira preko elektronske pošte ali telefona. Trgovina si bo prizadevala vse pritožbe rešiti sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno sodišče v kraju sedeža trgovine.

12. Končne določbe

Ti pogoji poslovanja začnejo veljati z dnem objave na spletni strani. Z oddajo naročila uporabnik potrjuje, da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja. Za vsa vprašanja, ki niso posebej urejena s temi pogoji, veljajo določbe veljavne zakonodaje Republike Slovenije.

Datum zadnje posodobitve: 18.9.2024

Shopping Cart
Scroll to Top